سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 76620

  بازدید امروز : 5

  بازدید دیروز : 43

خدا همین نزدیکی هاست

 
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که لباسش از کردارش بهتر باشد ؛ لباسش لباسِ پیامبران باشد و کردارش کردارِ جبّاران . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: الهام محمدی ::: یکشنبه 95/6/28::: ساعت 6:15 عصر

نماز روز دوشنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری (ع) فرمودند :

کسی که در روز دوشنبه ده رکعت نماز بخواند ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد ده مرتبه سوره ی اخلاص را بخواند خداوند متعال در روز قیامت برای او نوری قرار می دهد که موقف را نورانی نماید حتی انکه تمامی کسانی که خداوند متعال در ان روز خلق فرموده به او غبطه می خورند .

 

نماز دیگر روز دوشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است:

بعد از بلند شدن روز(قبل از اذان ظهر) به جا اور دو رکعت نماز در هر رکعت سوره های حمد ،اخلاص،ناس و فلق هر کدام یک مرتبه بخواند ؛خداوند متعال چهار خانه در بهشت به او عطا می فرماید ،هر خانه ای چهار طبقه دارد وهر طبقه مملو از یاقوت وحور العین است .

 

نماز شب دوشنبه (جبرئیل)به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است :

نماز شب دوشنبه چهار رکعت می باشد (به صورت دو رکعتی) که در هر رکعت سوره ی حمد هفت مرتبه وسوره ی قدر یک مرتبه وبعد از سلام دادن نماز صد مرتبه صلوات بفرستد وسپس صد مرتبه بگوید :((الهم صلی علی جبرئیل)) وبعد صد مرتبه ((یلعن الظالمین)) وانگاه ایه الکرسی را می خوانی وگونه راست بر زمین میگذاری و می گویی :((هو الله ربی حقا حقا)) تا یک نفس تمام شود پس از ان می گویی:((لا اشرک به شیئا ولا اتخذ من دونه ولیا اللهم انی اسا?لک بمعاقد العز من عرشک وبموضع الرحمه من کتابک ان تصلی علی محمد وال محمد وان تفعل بی کذا وکذا)). وبه جای کذا وکذا حاجت خود را می گویی .

 

نماز دیگر شب دوشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم(ص)روایت است:

نماز شب دوشنبه دوازده رکعت می باشد که در هر رکعت سوره ی حمد پانزده مرتبه و سوره های اخلاص،فلق وناس نیز هر کدام پانزده مرتبه خوانده شود وبعد از فراغت از نماز ایه الکرسی پانزده مرتبه بخواند خداوند متعال قرار می دهد اسم او را در در جمع بهشتیان و تمام گناهان او را می امرزد وبه مقدار قرائت هر ایه در نماز برای او حج وعمره می نویسد .