سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 76619

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 43

خدا همین نزدیکی هاست

 
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
 
نویسنده: الهام محمدی ::: یکشنبه 95/6/28::: ساعت 1:28 عصر

نماز روز یکشنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری(ع)فرمودند :

کسی که در روز یکشنبه چهار رکعت نماز بگذارد ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد سوره ی ملک (تبارک) را بخواند خداوند اورا در هر جایی که می خواهد در بهشت جای می دهد .

 

نماز دیگر روز یکشنبه به همراه فضیلت ان

حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند :

نماز روز یکشنبه دو رکعت می باشد که در رکعت اول سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی کوثر سه مرتبه ودر رکعت دوم سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی اخلاص سه مرتبه خوانده شود پس خداوند متعال عطا می کند برائت از اتش جهنم وبرائت از نفاق وایمن گشتن از عذاب روز قیامت وهمانند کسی است که ده حج را بجا اورده باشد.

 

نماز شب یکشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص)روایت است:

نماز شب یکشنبه چهار رکعت می باشدکه در هر رکعت سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی اخلاص پنجاه مرتبه می خواند پس خداوند بدن او را بر اتش جهنم حرام می کند وبه او قصری در بهشت می دهد که وسعت ان به اندازه ی شهری در دنیا باشد .

 

نماز شب دیگر یکشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است :

نماز شب یکشنبه چهار رکعت می باشد که در هر رکعت سوره ی حمد یک مرتبه وایه الکرسی یازده مرتبه می خواند پس خداوند اورا در دنیا واخرت حفظ می کند وگناهان او را می امرزد وبه او چهار قصر در بهشت عطا می نماید.