سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 76246

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 11

خدا همین نزدیکی هاست

 
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
 
نویسنده: الهام محمدی ::: دوشنبه 95/6/29::: ساعت 12:15 عصر

نماز شب چهار شنبه به همراه فضیلت ان  

حضرت فاطمه (ع) فرمودند :

از پدرم حضرت رسول اکرم (ص) فرا گرفتم نماز چهار شنبه را که می فرمودند:

نماز شب چهار شنبه 6 رکعت است که در هر رکعت سوره ی حمد وایه ی 26 سوره ی ال عمران رابخواند پس وقتی از نماز فارغ شد خداوند تمام گناهان هفتاد سال او را ببخشد وثوابی به او عطا میکند که قابل حساب نباشد .

 

نماز دیگر  شب چهار شنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم روایت است:

نماز شب چهار شنبه چهار رکعت است که در هر رکعت سوره ی حمد وسوره ی انشقاق را بخواند و چون به ایه ی سجده رسید سجده کند از تمام گناهان بیرون رود مانند روزی که از مادر متولد شده است وبه اندازه ی  هر ایه از قران عبادت یک سال را برای او بنویسند .

 

نماز روز چهار شنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری (ع)فرمودند :

کسی که روز چهار شنبه چهار رکعت نماز بگذارد ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد سوره ی اخلاص وسوره ی قدر را بخواند خداوند متعال گناهان او را عفو می فرماید وزوجه ای از حور العین به او تزویج می فرماید .

 

نماز دیگر روز چهار شنبه به همراه فضیلت ان

حضرت رسول اکرم(ع) فرمودند :

نماز روز چهار شنبه نزدیک ظهر دو رکعت است. در هر کعت سوره های حمد،کافرون،اخلاص،ناس و فلق هر کدام را یک مرتبه بخواند هفتاد هزار ملک تا روز قیامت برای او استغفار می کنند وخداوند در بهشت قصری به او عطا می کند که وسعت ان به اندازه شهری در دنیا باشد.


 
نویسنده: الهام محمدی ::: دوشنبه 95/6/29::: ساعت 11:58 صبح

نماز روز سه شنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری (ع) فرمودند:

کسی که در روز سه شنبه 6 رکعت نماز بگذارد ودر هر رکعت بعد از حمد ایه ی ((امن الرسول)) تا اخر سوره ی بقره وسوره ی زلزال را هر کدام یک مرتبه بخواند خداوند متعال از گناهان او می گذرد ومانند روزی که از مادر متولد شده بوده پاک می گردد .

 

نماز دیگر روز سه شنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم(ص) روایت است :

نماز روز سه شنبه نزدیک ظهر 10 رکعت می باشد در هر رکعت  سوره ی حمد یک مرتبه ایت الکرسی یک مرتبه و سوره ی اخلاص 7 مرتبه خوانده می شود پس خداوند متعال گناهان هفتاد سال او را می امرزد وبرای او هفتاد روز گناهی نمی نویسد .

 

نماز شب سه شنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است:

نماز شب سه شنبه 10 رکعت است که در هر رکعت بعد از سوره ی حمد ،ایه الکرسی 3 مرتبه وسوره ی اخلاص 10 مرتبه وسوره ی فلق 3 مرتبه بخواند از دنیا نمی رود تا اینکه خداوند از او راضی شود و وارد می شود به بهشت ودر روز قیامت در صف انبیا است وسوار می شود بر مرکبی از در ویاقوت .

 

نماز دیگر شب سه شنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است:

نماز شب سه شنبه دو رکعت است در رکعت اول سوره ی حمد و سوره ی قدر را بخواند ودر رکعت دوم یک مرتبه سوره ی حمد و7 مرتبه سوره ی اخلاص را بخواند خداوند متعال او را می امرزد ودرجات او را رفیع می کند .


 
نویسنده: الهام محمدی ::: یکشنبه 95/6/28::: ساعت 6:15 عصر

نماز روز دوشنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری (ع) فرمودند :

کسی که در روز دوشنبه ده رکعت نماز بخواند ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد ده مرتبه سوره ی اخلاص را بخواند خداوند متعال در روز قیامت برای او نوری قرار می دهد که موقف را نورانی نماید حتی انکه تمامی کسانی که خداوند متعال در ان روز خلق فرموده به او غبطه می خورند .

 

نماز دیگر روز دوشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است:

بعد از بلند شدن روز(قبل از اذان ظهر) به جا اور دو رکعت نماز در هر رکعت سوره های حمد ،اخلاص،ناس و فلق هر کدام یک مرتبه بخواند ؛خداوند متعال چهار خانه در بهشت به او عطا می فرماید ،هر خانه ای چهار طبقه دارد وهر طبقه مملو از یاقوت وحور العین است .

 

نماز شب دوشنبه (جبرئیل)به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است :

نماز شب دوشنبه چهار رکعت می باشد (به صورت دو رکعتی) که در هر رکعت سوره ی حمد هفت مرتبه وسوره ی قدر یک مرتبه وبعد از سلام دادن نماز صد مرتبه صلوات بفرستد وسپس صد مرتبه بگوید :((الهم صلی علی جبرئیل)) وبعد صد مرتبه ((یلعن الظالمین)) وانگاه ایه الکرسی را می خوانی وگونه راست بر زمین میگذاری و می گویی :((هو الله ربی حقا حقا)) تا یک نفس تمام شود پس از ان می گویی:((لا اشرک به شیئا ولا اتخذ من دونه ولیا اللهم انی اسا?لک بمعاقد العز من عرشک وبموضع الرحمه من کتابک ان تصلی علی محمد وال محمد وان تفعل بی کذا وکذا)). وبه جای کذا وکذا حاجت خود را می گویی .

 

نماز دیگر شب دوشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم(ص)روایت است:

نماز شب دوشنبه دوازده رکعت می باشد که در هر رکعت سوره ی حمد پانزده مرتبه و سوره های اخلاص،فلق وناس نیز هر کدام پانزده مرتبه خوانده شود وبعد از فراغت از نماز ایه الکرسی پانزده مرتبه بخواند خداوند متعال قرار می دهد اسم او را در در جمع بهشتیان و تمام گناهان او را می امرزد وبه مقدار قرائت هر ایه در نماز برای او حج وعمره می نویسد .

 


 
نویسنده: الهام محمدی ::: یکشنبه 95/6/28::: ساعت 1:28 عصر

نماز روز یکشنبه به همراه فضیلت ان

مولایمان حضرت امام حسن عسگری(ع)فرمودند :

کسی که در روز یکشنبه چهار رکعت نماز بگذارد ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد سوره ی ملک (تبارک) را بخواند خداوند اورا در هر جایی که می خواهد در بهشت جای می دهد .

 

نماز دیگر روز یکشنبه به همراه فضیلت ان

حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند :

نماز روز یکشنبه دو رکعت می باشد که در رکعت اول سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی کوثر سه مرتبه ودر رکعت دوم سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی اخلاص سه مرتبه خوانده شود پس خداوند متعال عطا می کند برائت از اتش جهنم وبرائت از نفاق وایمن گشتن از عذاب روز قیامت وهمانند کسی است که ده حج را بجا اورده باشد.

 

نماز شب یکشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص)روایت است:

نماز شب یکشنبه چهار رکعت می باشدکه در هر رکعت سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی اخلاص پنجاه مرتبه می خواند پس خداوند بدن او را بر اتش جهنم حرام می کند وبه او قصری در بهشت می دهد که وسعت ان به اندازه ی شهری در دنیا باشد .

 

نماز شب دیگر یکشنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم (ص) روایت است :

نماز شب یکشنبه چهار رکعت می باشد که در هر رکعت سوره ی حمد یک مرتبه وایه الکرسی یازده مرتبه می خواند پس خداوند اورا در دنیا واخرت حفظ می کند وگناهان او را می امرزد وبه او چهار قصر در بهشت عطا می نماید.


 
نویسنده: الهام محمدی ::: یکشنبه 95/6/28::: ساعت 12:50 عصر

نماز روز شنبه به همراه فضیلت ان

از مولایمان حضرت امام حسن عسگری (ع)روایت است :

از کتابهای پدرانم(ع)خواندم که هر کس روز شنبه چهار رکعت نماز بخواند ودر هر رکعت بعد از سوره ی حمد سورهای اخلاص و ایه الکرسی را بخواند خداوند عزوجل برای او در درجه ی انبیا و شهدا وخالصین می نویسد وایشان خوب رفقایی هستند .

 

نماز دیگر روز شنبه به همراه فضیلت ان

از حضرت رسول اکرم(ص)روایت شده است:

نماز روز شنبه نزدیک ظهر ده رکعت است در هر رکعت سوره ی حمد یک مرتبه وسوره ی اخلاص سه مرتبه خوانده شود پس هر کس این نماز را بخواند مانند این است که هزار هزار اسیر از فرزندان اسماعیل را ازاد کرده وخداوند متعال ثواب هزار شهید وهزار صدیق رابه او عطا می فرماید .

 

نماز شب شنبه 

از حضرت رسول اکرم (ص)روایت است:

نماز شب شنبه دو رکعت می باشد در هر رکعت سوره های حمد ، اعلی،ایه الکرسی و قدر هر کدام یک مرتبه خوانده می شود .

 

نماز دیگر شب شنبه به همرا فضیلت ان

از ائمه اطهار (ع) روایت است:

نماز شب شنبه هشت رکعت می باشد که در هر رکعت سوره ی حمد وسوره ی کوثر یک مرتبه وسوره ی اخلاص هفتاد مرتبه خوانده شود پس از فارغ شدن از نماز هفتاد مرتبه استغفر الله بگوید پس هر کس این نماز را به جا اورد مانند کسی باشد که هفتاد حج کرده باشد ودر بهشت وارد می شود بدون اینکه حسابی از او بخواهند .

 


 
<      1   2   3