سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 76203

  بازدید امروز : 4

  بازدید دیروز : 3

خدا همین نزدیکی هاست

 
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: الهام محمدی ::: پنج شنبه 95/11/28::: ساعت 4:0 عصر

دیروز یه پست گذاشتم به نام :خدا هست اما ...... در کنار اون هم نوشته بودم(حتما بخوانید)

هر روز وقتی یه پست می گذارم بعضی از افراد لطف دارند وبه خاطر اینکه از مطلبی که گذاشتم خوششون اومده یه علامتی برای تشکر واینکه بگن خوشمون اومده را می فشارند ووقتی من وبم را چک می کنم می بینم که چه کسانی از این مطلبم خوششون اومده دیروز وقتی رفتم و دیدم حتی یک نفر از اون مطلب خوشش نیومده به خودم گفتم شاید اون دوست داشتن ها هم الکی بوده وبدون خواندن اصل مطلب همین جوری ابراز علاقه می کردن ومی رفتند.نمی دونم .اما اون مطلب ،مطلب زیبایی بود که جواب سوال همه ی ما ادما بود.وقتی امروز وبم را چک کردم دیدم فقط برادر عزیز اقای ملک الهدی فقط مطلب را خوندند وازش خوششون اومده .بعضی از مطالب خوندن دارند ومن این خوندنی های خوب ومفید را برای شما عزیزان می گذارم تا بخونید وبتونید بنده ی بهتری برای خدای مهربون باشید.

جالب اینجاست که اگر یه نفر مطلب عاشقانه بذاره همه میان و به قول امروزی ها لایکش می کنن واینا اما خدا نکنه یکی مطلبی درباره خداو...... اینا بذاره لایکش که هیچی اصلا مطلب را نمی خونن .

خواهر ها وبرادر های عزیز !این مطالب را فقط برای شما میذارم .بعضی مطالب ارزش خوندن را دارن خواهشا از بعضی مطالب همین جوری رد نشید خواهشا....